Dag 35, 3 maart 2015 - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu Dag 35, 3 maart 2015 - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 35, 3 maart 2015

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg JokeenTon

03 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Warkworth

Een heerlijke rustige dag in Warkworth en omgeving.
Eerst ontbeten en toen richting Sandspit, Snells Beach en Algies Bay tot Martins Bay.
Daar wat langs het strand gewandeld en schelpen gezocht.
Dat is ook altijd zo leuk. Nu ook heel aparte.
Daarna terug naar Snells Beach voor een kopje koffie, want de anderen hadden geen.
Daarna naar Warkworth om het centrum te bekijken.
Vandaar naar Brick Bay Wines en Gallery's.
Een leuke tuin met beelden en een Kauri boom van 1000 jaar oud.
Hele leuke wandeling. Kopje koffie en thee en toen naar ons adres.
Een rustige dag dus. Vanavond een soepje met ciabatta, wijntje, fruit. We overleven het wel.
Morgen verder naar Omapere voor de echte Kauri ervaring.

• 03 Maart 2015 - 09:01

Kian:

Hahahahahaha

• 03 Maart 2015 - 09:02

Tessa:

Kian moest heel hard lachen om de foto van opa met de oranje toeters tegen z'n oren.

• 03 Maart 2015 - 09:51

Hans:

Wat een prachtige tuinen en parken hebben ze daar toch. Neem voor mij ook maar zo'n gehoorapparaat mee.

• 03 Maart 2015 - 12:35

Anita En Martin:

Wat schrijven jullie toch telkens weer mooie verslagen.
    En wat een prachtige foto's.
    Joke, van de foto met de hoed van een aantal dagen geleden zeg ik "die hoed staat je goed".
    Ton, van de foto met de oranje toeters aan je oren kan ik zeggen "die toeters staan je leuk". Op naar het volgende oranje-evenement.
    We wensen jullie nog heel veel plezier op jullie verdere reis.

• 05 Maart 2015 - 08:32

JokeenTon Bakker:

Helaas Hans, de toeters passen niet meer in de koffer ;-(. Anders hadden wij ze graag meegenomen, want ze werken erg goed

• 05 Maart 2015 - 08:40

JokeenTon Bakker:

Dankjewel Martin en Anita. Ik heb, denk ik een 'hoedenhoofd', het gebeurt wel vaker dat een gek hoedje mij staat ;-))
    En Ton heeft dus een 'toeterhoofd', blijkt nu :-))).

• 06 Maart 2015 - 18:16

Ralph & Sirea:

Wat een leuke toepasselijke eerste foto!