Dag 26, 22 februari 2015 - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu Dag 26, 22 februari 2015 - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 26, 22 februari 2015

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg JokeenTon

22 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Vanochtend eerst met de hele groep ontbeten en daarna om 9.30 uur met de watertaxi weer naar Paraparaunu.
Het drinkwater voor het eiland komt in watercontainers, die werden eerst uitgeladen. Elke keer gaat er wat mee naar en van het eiland.
De rest van de groep bleef nog tot na de lunch, dus de taxi was voor ons twee.
Wij gaan op weg naar Ohakune voor 2 nachten. Hier zijn de opnames gemaakt van de Lords of The Rings.
Onderweg door Foxton, waar we een heuse Hollandse molen aantroffen en een winkel met nederlandse producten.
Koffie met een Tampoes to share gegeten.
We kwamen bekenden tegen van eerder op de reis.
Even uitwisselen van onze belevenissen. Wel grappig dat je soms dezelfde mensen tegenkomt, die ieder zijn eigen reis heeft samengesteld. Maar wel bij dezelfde touroperator.
Verder wat boodschappen gedaan. Een rustige dag dus.