Dag 12, 8 februari 2015 - Reisverslag uit Bruce Bay, Nieuw Zeeland van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu Dag 12, 8 februari 2015 - Reisverslag uit Bruce Bay, Nieuw Zeeland van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 12, 8 februari 2015

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg JokeenTon

08 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Bruce Bay

Even een kort bericht. Want onze Wifi credits zijn maar beperkt.
Vandaag hebben we gereisd over highway 6 naar Bruce Bay.
Een heel klein gat met 6 inwoners. We komen aan bij onze lodge.
Hartelijke ontvangst. Dan even later een wandeling met de eigenaar door een bos en over het strand. Unieke verhalen over de geschiedenis en de natuur.
Komen we terug. Drinken we een glaasje wijn met de andere gasten. 2 Nederlanders en 2 Denen.
Daarna gezamenlijk met de eigenaar aan een grote tafel heerlijk gegeten en gekletst. Een geweldig diner hadden ze gemaakt zo gastvrij. Zo gezellig. Zo uniek.
Nu straks naar bed.

• 08 Februari 2015 - 10:30

Jan:

Een James Bond-achtige vakantie met gastronomische trekjes: de ontbrekende foto's die daarvoor het bewijs moeten leveren zie ik graag later!

• 08 Februari 2015 - 11:19

Hans:

Moeilijk bereik met telefoon kan ik mij voorstellen. Hoe zat het met pinnen? Nog iets van Hokitika gezien?

• 12 Februari 2015 - 10:35

Joke:

Tot nu toe is het pinnen goed gelukt, het wordt waarschijnlijk ook steeds gewoner.
    Hokitika hebben wij inderdaad gezien. Een heel leuk stadje. Wij waren er alleen iets te laat, waardoor alles dicht was en er dus weinig te doen was. Maar op het strand was het nog gezellig !