Singapore - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van JokeenTon Bakker - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg JokeenTon

27 Januari 2015 | Singapore, Singapore Island

Heerlijk geslapen in het daghotel op Singapore AirPort. Onze vlucht SQ297 vertrekt om 19.45 uur lokale tijd. Dat is om 12.45 uur in Nederland. Let op vluchtnummer lijkt gewijzigd, maar dat is niet zo. De eerdere opgave was verkeerd.
PS
Ik hoor graag of de foto's wel een succes is..
Bij mij duurt het te lang om ze te bekijken.
De download tijd is te lang.

• 27 Januari 2015 - 08:59

Jan Grevenstuk:

Hoi Joke en Ton, de foto's zijn goed hoor. Geniet van de verdere reis en hopelijk knapt het utzicht er alleen maar van op.

Groetjes, Jan

• 27 Januari 2015 - 09:09

Ralph & Sirea:

Hoi Joke en Ton, leuk om te lezen dat jullie even lekker hebben kunnen slapen. De foto's zijn inderdaad prima te zien. Goeie vlucht en heel veel plezier verder!

Groetjes,
    Ralph & Sirea

• 27 Januari 2015 - 10:53

Anne-Marie:

Hé hallo, leuk om al wat van jullie te horen.
    Sjiek hoor, zo'n vliegveld met vloerbedekking ;-)
    Goede vervolgvlucht straks!

Groet,
    Anne-Marie

• 27 Januari 2015 - 11:13

Hans Van Wijk:

In een hotel slapen is fijner dan in het vliegtuig ook al is het misschien niet zo lang. Ik herken het fraaie vliegveld van onze tussenstop op weg naar Australië. Veel plezier en sterkte, want het tweede deel lijkt langer te duren dan het eerste deel dat was in ieder geval mijn ervaring.

Hans